Jobbat jelentett az Adidas

Küzdi vissza magát a pandémia előtti szintekre az Adidas: a német sportszergyártó árbevétele 27 százalékkal 5,27 milliárd euróra nőtt, megközelítve a 2019-es utolsó békeidő első negyedévének 5,9 milliárdját. A legnagyobb növekedést Kínában tudta elérni a vállalat, itt az értékesítés 155,9 százalékkal nőtt, habár itt a bázis is alacsony az egy évvel ezelőtti kínai lezárásoknak köszönhetően. Míg Észak-Amerikában 8,1 százalék, Európában, a Közel-keleten és Afrikában 7,6 százalékos volt a növekedés üteme. Az idei, jelentős sporteseményekkel tarkított (EB, Copa America) évre is optimista a menedzsment, amely így megemelte 2021-es árbevétel-várakozását is. Ebben segíthet a korlátozások feloldása, jelenleg világszinten a márkaboltok mintegy 91 százaléka már nyitva van. A részvények 8 százalékot meghaladó emelkedést mutatnak a német parketten.